Tuesday, January 4, 2011

Pembukaan 2011...

Salam Sejahtera dan Selamat Tahun Baru 2011...
Menjelang tahun 2011, Mr Runner akan menguploadkan koleksi yang masih saya simpan...
Koleksi ini bukanlah koleksi yang baru cuma hanya nak memperkenalkan kepada para pengunjung koleksi yang Mr Runner ada tapi belum diuploadkan lagi... Semoga anda semua berpuas hati...
Keluaran : Hot Wheels
Jenis : Chrysler 2007 Dogde Challenger SRT8
Harga : Murah sesangat..





9 comments:

  1. Dodge SRT8 biru ni wal-mart exclusive nih!! mane dapat bro?

    ReplyDelete
  2. Danny>> Hehehe....saya dapat kat pasar malam je...tapi dia jual satu RM8 sebb tinggal satu ni je bro..

    ReplyDelete
  3. mcm best je pasar malam tu... boleh kongsi location bro? :p

    ReplyDelete
  4. boleh bro...kat area alor setar,kedah lokasinya...

    ReplyDelete
  5. adui... jauhnya... huhu.. x sangka pasar malam kat alor setar ade jual Hot Wheels.. mantap2 pulak tu..

    ReplyDelete
  6. hehe...memang pun..
    ada lagi koleksi lain yg blum diupload...
    tapi tak pasti la yg lain mantap ke tak..

    ReplyDelete
  7. Salam bro.. dpt juga peminat HW kat aloq setaq. aku kat AS juga... cun Dodge SRT8 tu..

    ReplyDelete